Workout van de Dag

Roeien en je spieren. Kies de korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doelen en agenda voor die dag.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om willekeurige selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor February 21, 2017

short

Short

8 x 2 min @ 28 spm / 1 min easy

Row eight 2 minute pieces at a stroke rate of 28. Row for one minute at light pressure between each piece.

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

2 x 4000m rate increase / 4 min easy

Row two 4000 meter pieces. In each piece the first 2000m @ 22 spm. Then 1000m @ 24 spm, 500m @ 26 and 500m @ 28. Row for four minutes at light pressure during the rest period.

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

60 minute time trial

Row a 60 minute time trial, going for your personal best. After you've rowed, enter your time in the Online Ranking and see where you stand with others of your age, gender and weight class.

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding en compensatie: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.