Workout van de Dag

Roeien en je spieren. Kies de korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doelen en agenda voor die dag.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om willekeurige selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor January 18, 2017

short

Short

5 x 1000m / 1 min easy

Row five 1000 meter pieces. Row for one minute at light pressure between each 1000.

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

3 x 10 min / 4 min easy

Row three 10 minute pieces. Row for four minutes at light pressure between each piece.

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

2 x 6000m / 6 min easy

Row two 6000 meter pieces. Row for six minutes at light pressure between each piece.

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding en compensatie: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.