Workout van de Dag

Roeien en je spieren. Kies de korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doelen en agenda voor die dag.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om willekeurige selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor August 15, 2017

short

Short

5000m with rate changes every 1000m: 25-22-25-28-25

Row a 5000 meter piece at a sustainable intensity, varying your stroke rate as follows: row 1000 meters @ 25 spm, 1000 meters @ 22 spm, 1000 meters @ 25 spm, 1000 meters @ 28 spm, and 1000 meters @ 25 spm.

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

4 x 1500m / 2 min easy

Row four 1500 meter pieces. Row for two minutes at light pressure between each 1500.

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

60 minutes with rate changes every 5 minutes: 22-26-22-26

Row a 60 minute piece at a sustainable intensity, varying your stroke rate as follows: row five minutes @ 22 spm, five minutes @ 26 spm, five minutes @ 22 spm and so on.

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding en compensatie: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.