Workout van de Dag

Roeien en je spieren. Kies de korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doelen en agenda voor die dag.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om willekeurige selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor June 26, 2017

short

Short

5 x 4 min / 1 min easy

Row five 4 minute pieces. Row for one minute at light pressure between each piece.

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

40 minutes with rate change 22-24

Row a 40 minute piece at moderate intensity, changing stroke rate every two minutes as follows: start at 22 spm, then 24 spm, back to 22 spm and so on.

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

Marathon time trial

Row a 42,195 meter time trial, going for your personal best. After you've rowed, enter your time in the Online Ranking and see where you stand with others of your age, gender and weight class.

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding en compensatie: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.