Workout van de Dag

Roeien en je spieren. Kies de korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doelen en agenda voor die dag.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om willekeurige selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor April 27, 2017

short

Short

2 x 2000m rate increase / 4 min easy

Row two 2000 meter pieces. In each piece, row the first 1000 meters @ 26 spm. Then 500 meters @ 28 spm, 250 meters @ 30 spm and 250 meters @ 32 spm. Row for four minutes at light pressure during the rest period.

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

6000 meter time trial

Row a 6000 meter time trial, going for your personal best. After you've rowed, enter your time in the Online Ranking and see where you stand with others of your age, gender and weight class.

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

5 x 2000m rate increase 22-28 / 2 min easy

Row five 2000 meter pieces. In each piece, row the first 1000m @ 22 spm. Then 500m @ 24 spm, 250m @ 26 and 250m @ 28. Row for two minutes at light pressure during the rest period.

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding en compensatie: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.