Service | Concept2

PM4 Troubleshooting

Oplossing voor de foutmeldingen 37-, 39-, 137-en 240-

Oplossing 1: Als je een LogCard Gebruikt

  1. Download en installeer de meest recente versie van de Concept2 Utility.
  2. Start de Concept2 Utility op.
  3. Verbindt de PM met je computer met behulp van de meegeleverde USB-kabel.
  4. Plaats de LogCard in je PM.
  5. Zet met de Concept2 Utility de data op je LogCard in een spreadsheet. Tijdens deze transfer zal de Concept2 Utility problemen op je LogCard detecteren en repareren, door de kaart te herschrijven. Vraagt Concept2 Utility je om de data zal herschrijven? Kies dan OK. Je data blijft behouden.

Oplossing 2: Als je Geen LogCard Gebruikt

  1. Voer een harde reset uit.
    Waarschuwing: Afhankelijk van de leeftijd van je monitor kan dit leiden tot dataverlies uit het geheugen van je PM. Data van je LogCard wordt niet gewist. Daarnaast zul je ook de tijd, datum en taal van je monitor opnieuw moeten instellen.
    Een harde reset doe je zo:

    1. Verwijder de batterijen/accu uit het apparaat.
    2. Laat ze minstens een nacht uit het apparaat.
    3. Plaats de accu terug in het apparaat. Gebruik je batterijen? Plaats dan twee nieuwe batterijen in het apparaat.
  2. Update de firmware.