Workout van de Dag (WOD)

Elke dag bieden we drie trainingen aan zodat je je trainingen afwisselend houdt. Kies een korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doel en de tijd die je hebt om te trainen.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om alternatieve selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor January 21, 2020

short

Short

5000m with rate changes every 1000m: 22-26-22-26-22

Row for a total of 5000 meters at a sustainable intensity, varying your stroke rate as follows: row 1000 meters @ 22 spm, 1000 meters @ 26 spm, 1000 meters @ 22 spm, 1000 meters @ 26 spm, and 1000 meters @ 22 spm.

Button Sequences

PM3/PM4/PM5: B-A-B

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

4 x 1500m / 1 min easy

Row four 1500 meter pieces. Row for one minute at light pressure between each 1500.

Button Sequences

PM3/PM4: B-D-C-D-B-A-A-A-A-A-B-E
PM5: B-D-D-A-D-B-A-A-A-A-A-B-E

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

60 minute time trial

Row a 60 minute time trial, going for your personal best. After you've rowed, enter your time in the Online Ranking and see where you stand with others of your age, gender and weight class.

Button Sequences

PM3/PM4/PM5: B-D-B-D-B-A-C-C-C-E

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.