Workout van de Dag (WOD) | Concept2

Workout van de Dag (WOD)

Elke dag bieden we drie trainingen aan zodat je je trainingen afwisselend houdt. Kies een korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doel en de tijd die je hebt om te trainen.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om alternatieve selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor January 26, 2022

short

Short

High Intensity Interval Pyramid starting at 500 meters

Set your monitor for a variable interval workout as follows, with no rest between intervals: 500m, 500m, 400m, 400m, 300m, 300m, 200m, 200m, 100m, 100m, 200m, 200m, 300m, 300m, 400m, 400m, 500m, 500m. Row the first 500m at a moderate pace, then 500m at an intense pace, then 400m moderate, then 400m intense, and so on down to 100 meters, then work your way back up to 500 meters in the same manner.

Button Sequences

PM3/PM4: B-D-E-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-B-E-C-E-C-B-E-C-E-C-B-E-C-E-C-B-E-C-E-E
PM5: B-D-D-D-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-C-E-C-E-C-B-E-C-E-C-B-E-C-E-C-B-E-C-E-C-B-E-C-E-E

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

28 minutes with rate increase

Row a single 28 minute piece. Row the first seven minutes @ 18 spm. Then six minutes @ 20 spm, five @ 22, four @ 24, three @ 26, two @ 28 and one @ 30.

Button Sequences

PM3/PM4/PM5: B-D-B-C-A-B-B-B-B-B-B-B-B-E

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

2 x 40 min / 5 min easy

Row two 40 minute pieces. Row for five minutes at light pressure between each piece.

Button Sequences

PM3/PM4: B-D-D-D-B-B-B-B-A-C-A-A-A-A-B-B-B-B-B-E
PM5: B-D-D-B-D-B-B-B-B-A-C-A-A-A-A-B-B-B-B-B-E

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.