Workout van de Dag (WOD)

Elke dag bieden we drie trainingen aan zodat je je trainingen afwisselend houdt. Kies een korte, middellange of lange workout afhankelijk van je doel en de tijd die je hebt om te trainen.

Als onze keuze je niet bevalt, gebruik je de “toon alternatieven” links om alternatieve selecties voor elke type workout te laten zien.

De tijden voor de workouts zijn inclusief warming-up en cooling-down. Deze tijden kunnen wat variëren voor afstandstrainingen, afhankelijk van je snelheid.

short medium long
Kort Middellang Lang
Max 30 min. 45 min. 60+ min.

Workouts voor August 17, 2018

short

Short

20 x 20 sec / 40 sec easy

Row twenty 20 second all-out bursts with 40 seconds of light rowing in between. If you have a lot of rowing experience, you may want to row these pieces at a slightly higher damper setting to add more of a strength-building component to the workout.

Button Sequences

PM3/PM4: B-D-D-A-B-B-D-C-A-A-A-A-A-B-B-B-B-E
PM5: B-D-D-B-A-B-B-D-C-A-A-A-A-A-B-B-B-B-E

Alternatieve korte training | Korte training van vandaag

medium

Medium

5 x 1500m / 1 min easy

Row five 1500 meter pieces. Row for one minute at light pressure between each piece.

Button Sequences

PM3/PM4: B-D-C-D-B-A-A-A-A-A-B-E
PM5: B-D-D-A-D-B-A-A-A-A-A-B-E

Alternatieve medium training | Medium training van vandaag

long

Long

3 x 6000m / 4 min easy

Row three 6000 meter pieces. Row for four minutes at light pressure between each piece.

Button Sequences

PM3/PM4: B-D-C-D-B-B-B-B-B-B-A-C-C-C-C-C-A-A-A-A-B-B-B-B-E
PM5: B-D-D-A-D-B-B-B-B-B-B-A-C-C-C-C-C-A-A-A-A-B-B-B-B-E

Alternatieve lange training | Lange training van vandaag

Tips voor Succes

Voorbereiding: Doe elke keer dat je traint een warming-up, een cooling-down en rekoefeningen. Intensievere workouts vereisen ook een langere warming-up.

Laat de techniek je helpen: Programmeer je Performance Monitor voor de workout die je kiest. Hulp nodig? Ga naar de Hoe te Gebruiken pagina’s voor jouw monitor:
PM4 | PM3 | PM2 | PM1.