PM5 Troubleshooting

Dit gedeelte is om je te helpen problemen met de PM5 te diagnostiseren en op te lossen. Om problemen met je PM5 te minimaliseren adviseren we je de nieuwste firmware op je monitor te hebben.

Heb je vragen of problemen met de PM5 dan kan je het beste contact opnemen +31(0)20-3450010 (Benelux) of via info@concept2.nl.

NB: Beschik je over een PM5 die gemaakt is voor 14-04-2015, of ondervind je PM5 enige symptomen zoals hieronder beschreven? Lees dan het hier onderstaande bericht:
Het Spontaan resetten van de monitor of het spontaan uitgaan
Flikkeren van de back light
Error codes: 487, 46, 134, 137
Firmware Versie 20/720 is nu beschikbaar

Firmware versie 20/720 is de nieuwste firma voor de PM5. Heb je een van de volgende problemen met je PM5, update je monitor naar de nieuwste firmware versie.

  • De Workout blijft doorgaan na einde of wanneer de PM5 aan de PC gekoppeld is.
  • Workout detail blijft vast zitten op Calorieën
  • USB Stick issues welke resulteren in de errors 21, 1800s en 1900s
    USB Stick wordt niet herkend (zie ook USB Stick overzicht voor meer informatie)
    Workouts die niet worden opgeslagen op de USB Stick (zie ook USB Stick overzicht voor meer informatie)
    Error codes, met name 21, 84, 18xx en 19xx
    Monitor start niet op
    Geeft snel weer dat de batterijen leeg zijn
    Problemen met het draadloos koppelen met iPhone en Android
    Extra pixels op je LCD scherm
    Missen van nummers op je scherm
    Re-row programma wordt niet goed opgezet.
    Rest tijd ingesteld op meer dan vier minuten wordt tijdens de training ingekort
    Problemen met het koppelen aan de PC of Mac
    Hartslag wordt met sommige banden niet weergegeven
    Training wordt in je online log opgeslagen als roeien in plaats van skiën
    Nummers blijven staan tijdens het roeien/skiën
    Bij het gebruik van de spellen > Racen, de monitor loopt vast na een valse start
    Als het updaten van de monitor niet lukt, neem dan contact met ons op via info@concept2.nl of +31(0)20-3450010