Training

Fietsen op de BikeErg is hetzelfde als het fietsen op je reguliere fiets—zonder je zorgen te maken over je balans, het verkeer of slecht weer! Gebruik de tips en bronnen in dit gedeelte om optimaal gebruik te maken van uw BikeErg.

Comfort en Fit

Het stuur biedt je 3 posities voor je handen - gebruik de positie die het meest comfortabel, effectief en vertrouwd is. Elk moment kan je de positie van je handen veranderen. De Standaard pedalen zijn makkelijk te vervangen voor je eigen click pedalen. Kijk Instellen BikeErg voor aanvullende aanbevelingen.

Geleidelijk Opbouwen

Probeer je eerste trainingen op de BikeErg niet te hard van start te gaan en niet te lang te trainen. Neem de tijd om je zadel hoogte goed te bepalen, hetzelfde geldt voor het stuur. Begin rustig met fietsen en probeer onze Begin/Start Trainingen.

Intensiteit Bepalen

De BikeErg heeft twee manieren om de weerstand / intensiteit van je training te bepalen: De luchtschuif instellingen en je trapfrequentie. Een toename in een van beide verhoogt de weerstand die je voelt, en als je beide verhoogt, stijgt de weerstand nog sneller. Lees meer in onze Intensiteit en Weerstand Beheren section.

Volg Uw Progressie

Je Progressie volgen en bijhouden is een van de beste manieren om gemotiveerd te blijven en je doelen te behalen. We raden je aan om je aan te melden voor ons Online Logboek, waar je al je trainingen opslaat, je mee kan doen aan veel verschillende challenges die gedurende het gehele jaar worden aangeboden, het houdt je progressie bij als je voor een van de Miljoen Meter Clubsgaat. Houdt je je trainingen liever bij op papier, download een Logboek pagina en print het uit.

Samen Trainen

Een trainings partner kan een groot verschil maken bij nieuwe trainingen. Je kan de Trainings Partner functie gebruiken in je online logboek, om hun progressie bij te houden, het maakt niet uit waar ze wonen/trainen.