Service | Concept2

Service

Kan Firmware niet Updaten

Heb je meerdere keren geprobeerd de firmware van je PM4 te updaten maar er blijven problemen optreden? Doe dan het volgende om de PM4 te resetten:

  1. Druk tegelijkertijd op Change Unitsen de eerste en vijfde grijze knop rechts op de monitor.
  2. Terwijl je deze knoppen ingedrukt houdt, reset je de monitor door met een paperclip in het gaatje achterop de monitor te drukken of de batterijen eruit te halen.
  3. Zodra de PM4 “Concept2 Flash Loader” weergeeft kun je de knoppen loslaten.
  4. Lost dit het probleem niet op? Dan kun je ook de Concept2 Utility

Heb je de reset uitgevoerd en lukt het updaten nog steeds niet? Schrijf dan de schermmeldingen op (fouten, berichten enz.) en neem contact op met Concept2 voor hulp (info@concept2.nl of +31(0)20-3450010).

Opmerking voor MacBook-gebruikers: Heb je meerdere keren zonder succes geprobeerd de update uit te voeren? Probeer een andere USB-poort. Er zijn gevallen bekend waar dit het probleem verhielp. Zo niet? Neem dan contact op met Concept2 voor hulp.

Voor aanvullende informatie over problemen bij het update van de firmware, ga naar Concept2 Utility Troubleshooting.

Problemen Tegenkomen

Kom je fouten tegen na het updaten van de firmware? Dan kun je de volgende dingen proberen:

  • Verwijder alle andere USB-apparaten (printers, scanners, hubs enz.) tijdens het updaten van je PM.
  • Sluit je PM aan op een andere USB-poort. Concept2 raadt je aan om de PM direct in een USB-poort aan te sluiten zonder het gebruik van een hub.
  • Probeer de update van je PM met behulp van een andere PC.

Kom je problemen tegen? Dan horen we het graag. Mail ons op info@concept2.nl of bel ons op: +31(0)20-3450010.