Service | Concept2

Troubleshooting

Problemen bij het Gebruik van het iConnectConcept2-Snoer

Met het iConnectConcept2-snoer sluit je je PM3 of PM4 aan op een iPhone of iPodTouch om applicaties zoals ErgData te gebruiken. Heb je problemen om het iConnectConcept2-snoer aan te sluiten op je iOS-apparaat? Neem dan de volgende stappen:

  1. Vraagt je ErgData om het iConnectConcept2-snoer aan te sluiten? Steek deze dan in je iOS-apparaat met de uitstulping naar het apparaat toe (zie afbeelding). ErgData vraagt je nu om de PM3 of PM4 aan te sluiten. Zoniet? Controleer dan de onderstaande punten, ga anders naar stap 2.

    1. Controleer of de kabel goed is ingeplugden verwijder adapters of verlengsnoeren zodat de kabel rechtstreeks in het iOs-apparaat zit.
    2. Controleer de stekker op beschadigingen.
    3. Controleer of je een iPhone 3GS, 4, 4S of iPodTouch 4G gebruikt.
    4. Controleer of andere apparaten wel werken als ze aangesloten worden op het iOS-apparaat.
    5. Zet het iOS-apparaat uit, wacht een paar minuten en zet hem weer aan.

    Houden de problemen aan? Neem contact op met Concept2.

  2. Steek de USB-connector in de USB-poort van de PM3 of PM4. Zorg dat je hem er niet ondersteboven in steekt en steek de connector NIET in één van de RJ45-aansluitingen achterop de PM4 (zie afbeelding). ErgData meldt nu dat er verbinding is met de PM. Zo niet:

    1. Controleer de kabel op beschadigingen.
    2. Probeer of je de PM wel via USB op een Windowscomputer kunt aansluiten. Lukt dit ook niet? Haal dan de USB-kabel eruit, verwijder de batterijen uit de PM en probeer het een dag later nog eens.
    3. Controleer of de firmware up-to-date is.

    Houden de problemen aan? Neem contact op met Concept2.